reklama

Ako sa bojuje až do konca

Toľko ľudí nás denne opúšťa. Nielen v našej blízkosti, ale aj vonku vo svete. Poznala som ženu. Obdivuhodnú ženu , ktorá mi naveky zostane hlboko v srdci, pretože mi dokázala zmeniť celý život. Ženu, ktorá mala v sebe toľko sily meniť svet. Nebola slávna, nepotrebovala publicitu a predsa len tak menila ľudské životy. K lepšiemu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Volala sa Zuzana a pred 15 rokmi jej diagnostikovali leukémiu. Bola to obrovská rana pre všetkých, pre celú jej rodinu. Vydatá, dve malé deti a tak hrozná choroba. Zuzana sa zaťala a povedala si, že bude bojovať. Bojovala z celej sily, všetkou svojou vôľou, celým svojím bytím. Veľakrát jej povedali lekári, že sa z toho už „nevyseká“ , ale ona sa zakaždým postavila a išla ďalej.

Keď som bola v šiestačka, začala som chodiť na doučovanie z angličtiny. K Zuzane. Bola to úžasná učiteľka. V každom jednom slove som cítila jej odhodlanie niečo ma naučiť, aby som to niekam dotiahla. Bola veľmi prísna, ale to som na nej mala najradšej. Vedela by vedomosti natĺcť zrejme aj do kapustnej hlavy. Chodila som k nej tri roky a sledovala ako bojuje, ako sa bije s chorobou a šliape proti vetru. Moja úcta k nej sa zvyšovala každým dňom. Keď som bola v 8. triede ,vďaka jej podnetu a jej učiteľským schopnostiam som sa dostala a bilingválne gymnázium, kde som teraz už tretí rok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bola to žena, ktorá mi zmenila život, ktorá ma donútila niečo urobiť s tým, kým som bola, aby som sa stala tým, kým som teraz. Bola to osoba, ktorá v každom študentovi, v každom človeku dokázala nechať obrovský kus seba. A krásne na tom je, že aj teraz, keď už nie je medzi nami, jej duch tu zostáva. Navždy zostane vo mne tá jej časť, ktorú mi dala. Mne tak veľmi chýba! A to neprešlo ani 24 hodín od jej odchodu. Odišiel veľký človek s veľkým srdcom, schopný dať jeho kus každému. Teraz si ju viem predstaviť ako sa na nás všetkých pozerá tam z hora. S narúžovanými perami, v čiernom klobúku , smejúc sa tým jej úžasným úsmevom a hovoriac, aby sme išli ďalej tak, ako to dokázala ona.

Magdaléna Hudecová

Magdaléna Hudecová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cestu si nájdem, alebo spravím. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu