reklama

Zo zápisníka nahnevaného kresťana

Už dlhšie sa zamýšľam nad tým, kam vlastne celá cirkev na Slovensku smeruje. Úprimne ma to trápi, lebo som kresťan a som mladý kresťan. (Asi?) Mám totiž pocit, že moje náboženstvo nie je založené na stredovekých princípoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Mám totiž pocit, že nie je založené na nedostávaní informácií, na zákazoch vyjadrovania sa, na utajovaní všetkého a zametania to pod koberec. V to ja neverím. Verím v pravdu. A ľudia ju CHCÚ vedieť, CHCÚ ju počuť a CHCÚ sa o nej rozprávať, mladí ani nehovorím! Kresťanstvo je úžasné náboženstvo plné nádeje a vy práve tú hlavnú myšlienku odsúvate niekde na trinástu koľaj a driete do popredia princípy a idey, ktoré nemajú v 21. storočí čo robiť, v skratke: "Kajajte sa a ticho nasledujte cirkev, nepýtajte sa, lebo my vám neodpovieme."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo mi týmto správaním chcete odkázať? Jedine to, že ma ako veriaceho mladého človeka nerešpektujete, že nerešpektujete moje právo vedieť, nerešpektujete pravdu ako takú.Je mi nanič. A bolo mi ešte viac nanič, keď ste zakázali pánovi Bezákovi opäť hovoriť. Ale jasné, radšej všetkým zakážete rozprávať, lebo to čo je pravdivé je nepohodlné a aj zodpovednosť je nepohodlná, hlavne tá za svoje činy.

Jediné čo mi zostáva je dúfať v to, že nový Svätý Otec bude pokračovať tak otvorene ako začal, vkladám do neho veľké nádeje, tak ako všetci. A vás prosím, nerobte toto, čo robíte. Nie je to správne.Takých ako ja je veľa. Nie všetci to síce otvorene napíšu, no mnohí si to myslia, mnohí o tom hovoria a slovom to všetko začína.

Magdaléna Hudecová

Magdaléna Hudecová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cestu si nájdem, alebo spravím. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu