reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Magdaléna Hudecová

Magdaléna Hudecová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cestu si nájdem, alebo spravím. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Zo zápisníka nahnevaného kresťana

Magdaléna Hudecová

Zo zápisníka nahnevaného kresťana

Už dlhšie sa zamýšľam nad tým, kam vlastne celá cirkev na Slovensku smeruje. Úprimne ma to trápi, lebo som kresťan a som mladý kresťan. (Asi?) Mám totiž pocit, že moje náboženstvo nie je založené na stredovekých princípoch.

  • 18. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 590x
  • 6
Mladí sú budúcnosť? Skôr minulosť.

Magdaléna Hudecová

Mladí sú budúcnosť? Skôr minulosť.

Som znovu nevyhovujúci prototyp pre nášho premiéra. Chodím na Súkromné gymnázium a chcem ísť na vysokú školu. Už sú to dokonca dve kategórie, ktoré očividne nespĺňam.

  • 25. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 015x
  • 5
Len nejaký gymnazista

Magdaléna Hudecová

Len nejaký gymnazista

Nejaký milý pán premiér opäť zabodoval, keď ubezpečil mladých murárov, že vedia viac ako gymnazisti.Citujem: "Jedna vec je naučiť sa dva názvy z dejepisu,ale druhá vec je vedieť držať v rukách nejaký nástroj. Vás krajina potrebuje."

  • 29. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 24 126x
  • 81
Ako sa bojuje až do konca

Magdaléna Hudecová

Ako sa bojuje až do konca

Toľko ľudí nás denne opúšťa. Nielen v našej blízkosti, ale aj vonku vo svete. Poznala som ženu. Obdivuhodnú ženu , ktorá mi naveky zostane hlboko v srdci, pretože mi dokázala zmeniť celý život. Ženu, ktorá mala v sebe toľko sily meniť svet. Nebola slávna, nepotrebovala publicitu a predsa len tak menila ľudské životy. K lepšiemu.

  • 27. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 627x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu